Ultimele evenimente din vara aceasta




Dragii mei,

Cu ajutor divin, ne-am intors din Grecia - un drum mai mult decat miraculous, plin de daruri si transformari personale.

Deoarece sederea mea in Romania se apropie de sfarsit, iata ultimele noutati si evenimente legate de munca mea anul acesta, in tara.

Imi propun sa impartasesc cu voi mesaje, intamplari, daruri si vibratii noi cat de curand si de aceea va invit la o intalnire de pelerini-calatori dar si de pelerini-de-suflet, Vineri 23 August, orele 19.00 – 21.00, la:
Restaurant El Capitan
Splaiul Unirii nr 162
Tel: 021-319.54.33
021-319.54.31
0721.198.406.
Gasim aici atat mancare vegetariana cat si obisnuita, intr-un spatiu mare si generos, in care putem sta linistiti la taifas.

P.S.
Va rog, luati legatura telefonica si cu cei cu care sunteti in contact ca sa ne asiguram ca toata lumea stie de acest eveniment.

Pe 1 Septembrie 2013 voi tine un curs experiential de Manifestare a scopului vietii la Constanta si ii rog pe cei interesati sa participle, sa imi scrie.

Saptamana viitoare, pe data de 27-28 August voi tine ultimele zile de sedinte de lucru in Bucuresti, cu ocazia sederii mele in tara. Pentru programari, va rog sunati la Claudia - tel: 0723 892668. Au ramas numai cateva locuri libere.

De asemenea, tot numai cateva locuri au ramas libere pentru tabara initiatica de Cunoastere de sine, de la Sibiel si ii invit pe toti  cei interesati de aceasta experienta unica, sa imi scrie si sa imi trimita un acont pentru rezervarea camerelor - care trebuie facuta pana Luni.

Aceasta tabara initiatica este menita prin programul ei, sa creeze o experienta de cunoastere de sine, vindecare si transformare conform potentialului personal cel mai inalt.

Va imbratisez si va astept cu drag la aceste evenimente.

Fie ca intregul Univers sa va imbratiseze si binecuvinteze cu darurile Lui!

Daniela-Lucia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu