MesajulLuminii - Noiembrie 2016



Ne apropiem cu pasi repezi de sfarsitul anului si toamna de afara ne invita la introspectie si la reconectarea inca odata cu adevarul propriu de suflet, acum inainte de a face bilantul de sfarsit de an.

In aceasta luna am participat la un nou interviu la postul de radio Vocea Americii la sectia de business cu numele: “Partea intuitivea a business-ului”:

Am petrecut deasemeni, o saptamana cu prietena mea de suflet de la Chicago si am vizitat sanctuarul Maicii Domnului din Champion, Wisconsin, singurul recunoscut ca aparitie mariana in America. Aici Sfanta Mama este numita “Doamna ajutorului pretios”. In acest loc simplu rural si bucolic, am fost din nou reconectata la energia duioasa a Fecioarei si la bunatatea iubirii divine. https://www.shrineofourladyofgoodhelp.com/shrine/

Aici statuia Ei este reprezentata complet diferit de imaginile gingase din Europa: apare ca o femeie puternica care te invita sa iti asumi si sa-ti integrezi puterea proprie.

Mesajul primit in acest loc este:

“Eu sunt cea care aude,vede si vindeca. Cu toti sunteti ai mei si daca primiti si daca refuzati darul meu de mama. Sunt mereu langa fiecare dintre voi si ma fac uneori auzita si vazuta celor care pastreaza o inima pura si deschisa spre miracolul vietii de pretutindeni de langa voi si din voi. Va cer mai mutl ca oricand sa traiti in adevarul vostru propriu, sinceri nevoilor de suflet si inima.  Va adora si va  imbratiseaza cu bunatate.”

Maria – Mama Divina


Mesajul Luminii, mesaj de iubire, intelepciune si lumina primit de la Divin pentru luna  Noiembrie este:

“Aceasta luna este luna integrarilor si a constientizarilor darurilor in pregatirea inchiderii ciclului acestui an.”

Exercitiul de constientizare pentru aceasta luna este sa te intrebi:

“Unde in viata mea este inca nevoie sa vindec, sa inteleg si sa ma armonizez?”


Exercitiul pentru aceasta luna este sa-ti incepi ziua in fiecare dimineata afirmand:

“Eu sunt in armonie cu Universul, cu mine si cu viata. Las ritmurile vietii sa ma poarte sis a ma sustina in tot ce sunt si in tot ceea ce fac. Multumesc. Multumesc. Multumesc.”

Celor care isi sarbatoresc ziua de nastere, ziua de nume sau alta aniversare in luna noiembrie, va doresc o zi binecuvantata si plina de bucurie!

Tuturor, imbratisari, mult spor, pace si iubire divina.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu