Mesajul Luminii - Aprilie 2011 (2)

Dragii mei

Am tot sperat sa obtin in timp util ultimele informatii de la agentie
legate de pelerinajul nostru din Israel care este gata de finalizare
si care va fi in luna Septembrie a acestui an si din aceasta cauza am
ratat cu regret trimisul newsletter-ului inainte de Paste desi el a
fost gata.

Mesajul Luminii Newsletter Spiritual - Aprilie 2011

In curtea complexului in care locuiesc avem o piscina pe care o pot
vedea de la fereastra biroului meu si intr-o zi noroasa si friguroasa
spre surpriza mea, am auzit un plescait ca o cadere violenta in apa.
M-am uitat spre piscina si am zarit innotand de zor, o pereche de
rate.

Am observat ca ele revin acum la piscina destul de des si sotul meu ca
si alti locatari, le hraneste si le priveste cu simpatie. Probabil ca
piscina noastra este cea mai apropiata suprafata de apa pentru ele si
atunci s-au adaptat la a o folosi.

Aceasta intamplare ma pune pe ganduri...

De ce oare nu gasim solutii extraordinare vietii noastre cu rezolvari
usoare si la indemana doar pentru ca ele par neobisnuite si diferite
de cotidian ?

Cum a gasit Iisus rezolvarea problemelor sale in viata lui pe Pamant?

Iata postul placut Mie: desleaga lanturile rautatii, desnoada
legaturile robiei, da drumul celor asupriti, si rupe orice fel de jug;
mparte-ti painea cu cel flamand, si adu n casa ta pe nenorocitii fara
adapost; daca vezi pe un om gol, acopere-l, si nu ntoarce spatele
semenului tau. Atunci lumina ta va rasari ca zorile, si vindecarea ta
va ncolti repede; neprihanirea ta ti va merge nainte, si slava
Domnului te va-nsoti. - Isaia 58

Acesta este Mesajul de Florii primit de la domnul Iisus in acest an:

Dragii mei:

Multumesc pentru intampinarea mea cu flori, crengi si frunze de
palmier. Ma simt iubit si onorat de respectul si iubirea voastra.

Pentru mine insa cea mai frumoasa floarea este inima voastra, iubirea
voastra, emotia voastra. In prag de primavara innoiti-va cu lumina, cu
bunatate si iubire pentru voi si pentru tot ce va inconjoara.

Acum si mereu eu sunt cu voi in inima voastra

Iisus

Mesaj de la Iisus lumina a iubirii si a adevarului Divin primit de
Sfintele Pasti:

Lumina mea arde in voi. Lumina mea este in mine dar si in voi.

Lumina mea traieste in inima voastra. Lumina mea traieste si
straluceste si in ochii vostri. Lumina mea este parte si din voi.

Lumina mea arde in veci.

Lumina mea aduce alinare si iubire tuturor.

Purtati lumina cu respect si impartasiti-o cu ceilalti.

Eu va numesc mesagerii ai luminii divine si va binecuvantez.

Iisus lumina a iubirii si a adevarului Divin

Un alt mesaj de Pasti puteti viziona aici:
http://www.youtube.com/watch?v=8n1PfYDYdZ8

Pentru Romania in aceasta luna vom tine meditatia de portal pe data
de 5 mai si o meditatie gratuita pe data de 13 mai in cinstea
Fecioarei Maria de Fatima.
Datele celorlalte meditatii le voi anunta prin e-mail celor inscrisi
la meditatii.

Va imbratisez pe toti cu iubire si va doresc un Paste fericit plin de
iubire pace, lumina si binecuvantari divine.

Daniela-Lucia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu