SEMINAR SPIRITUAL SI PELERINAJ DE SUFLET LA MEDUGORJE



SEMINAR SPIRITUAL SI PELERINAJ DE SUFLET LA MEDUGORJE - 29 Sept - 5 Oct 2014


Sunt Daniela Lucia si va invit  cu drag sa calatorim impreuna la Medjugorje - loc unde personal am primit de la Mama Divina  darul de mesager, de vindecare si conectare al oamenilor la iubirea divina.


Medjugorje (Bosnia-Hertegovina) este unul din locurile unice in lume in care apare Fecioara Maria, oferind mesaje, viziuni si vindecari. Medjugorje este un loc binecuvantat, un vortex energetic de vindecare care inlesneste conectarea cu energiile divine feminine si activarea darurilor personale spirituale

Vom vizita locurile binecuvantate unde sunt consemnate aparitiile Fecioarei Maria, comunitatea spirituala de la Medjugorje si vom participa la primirea de catre vizionara Maria a mesajului lunar din partea Fecioarei Maria. Deasemeni, vom face impreuna un seminar spiritual de vindecare si activare a darurilor spirituale si a misiunii personale de viata in care:

- Vom lucra cu energiile divine feminine pentru vindecare personala, vindecare pe neam, vindecarea planetei si in general pentru primirea darurilor de vindecare.
- Vom lucra pentru armonizarea interioara a fiintei  si pentru primirea si activarea darurilor noastre spirituale si a misiuni personale.
- Vom medita impreuna si vom face exercitii de vindecare cu energiile divine, vom primi initieri si daruri divine potrivite misiunii fiecaruia dintre noi si vom recreea conexiunea cu Ingerul Pazitor, cu Invatatorul nostru personal pentru aceasta perioada, cu energiile Duhului Sfant, ale Domunului Iisus si ale Fecioarei Maria.

Programul pelerinajului este urmatorul:

Ziua 1 - Sept 29 - Ne intalnim cu totii in seara zilei de 29 septembrie la hotelul unde vom innopta in Timisoara si care va fi anuntat ulterior. Plecam din Timisoara pentru a calatori cu autocarul ziua si in timpul cel mai scurt.

Ziua 2 - Sept 30 - Plecare dimineata devreme din Timisoara spre Medjugorje cazare la Medjugorje.

Ziua 3 - Oct 1 - Medjugorje Pelerinaj pe Colina Aparitiilor

Ziua 4 - Oct 2 - Medugorje Participare la ceremonia mesajului lunar, vizita la comunitatea spirituala si curs spiritual de 6 ore. In noaptea de 2 octombrie are loc slujba de Adoratie in catedrala toata noaptea. Participare la alegere.

Ziua 5 - Oct 3 - Medjugorje Pelerinaj pe dealul Krizevak

Ziua 6 - Oct 4 - Medjugorje Vizitare Sanctuarul lui Isus si mormantul parintelui Slavko, dupa amiaza este libera

Ziua 7- Oct 5 - Plecare dimineata din Medjugorje  prin Timisoara unde dormim.

In fiecare dimineata si seara vom putea participa la Liturghii, Rozariu si la alte slujbe speciale.

In functie de numarul de participanti costul intregului program se incadreaza intre 360 si 390 EUR.
Confirmarile dumneavoastra pana la data de 25 septembrie  impreuna cu un avans de minim 150 EU sunt neaparat necesare organizarii optime a acestui pelerinaj pentru obtinerea unui cost cat mai scazut.

Costul pelerinajului include:

- transport cu autocar 3* cu plecarea de la Timisoara si la intoarcere inapoi in Timosara si ghid turistic,
- 6 cazari cu demipensiune (mic dejun si cina) la o vila aflata la cca. 1 km de catedrala in Medjugorje cu camere de 2 ,3 si 4 paturi. Exista si camera single pentru un pret mai mare.
-costul hotelurilor din Timisoara
- participarea la seminar si asistenta spirituala de-a lungul drumului

Este obligatoriu sa aveti cartea de identitate (preferabil) sau un pasaport valabil pe 6 luni de zile de la data plecarii in pelerinaj si asigurare medicala pe durata voiajului.

Pretul nu include :

- asigurarea medicala (aprox. 35 RON - obligatorie)
- masa de pranz
- transportul pana la Timisoara si din Timisoara  care este punctul de plecare si intoarcere  in pelerinaj pentru cei din Bucuresti , cei din Cluj vor pleca si se vor intoarce in   Cluj.

Confirmarea dvstra. impreuna cu avansul de 150 EU pentru rezervarea excursiei (autocar, hotel, etc.) trebuie primita neaparat pana la data de 25 Septembrie.

Restul costului (care variaza in functie de numarul participantilor) se achita pana la data plecarii.  Datorita restrictiilor impuse de agentia de turism organizatoare, neincadrarea in aceste termene nu poate asigura participarea.

Pentru informatii mai detailate si pentru inscriere va rugam sa contactati pe:
Dna Mihaela Marginean, telefon: 0742055030 e-mail mihaelamarginean@gmail.com
sau danilun2006@gmail.com

Iata ce au spus cativa dintre participantii la pelerinajele spirituale din anii trecuti:

Rezultatele mele au fost mult peste asteptari. In timpul pelerinajului am avut o activare a relatiei mele personale cu Domnul Iisus care mi-a schimbat viata. Catalina - Piatra Neamt

Toata lumea ma gaseste schimbata si ma intreaba unde am fost.
Seia – Suceava


Eu am fost printre putini care nu au primit mesaje divine dar am avut o stare de bucurie ce nu am avut-o din copilarie si cei din jurul meu mi-au spus ca se simt linga mine ca langa un copil. Maria - Bucuresti

Cred ca multi avem in noi amprenta energetica si de vibratie a Sfantei Fecioare si in pelerinaj am putut sa o amplificam. Toata dragostea si gandurile mele bune. Silvia - Breaza

Viata mea s-a transformat intr-un mod miraculous dupa pelerinaj. Gina – Constanta

Imi doresc de mult sa merg in pelerinaj la Medjugorje dar am asteptat mereu sa se iveasca ghidul spiritual cel mai potrivit . Cunoscandu-te din cursuri si terapie, citind cartea ta si stiind experienta ta miraculoasa de la Medjugorje stiu acum ca esti persoana cea mai potrivita ca sa ne conduci in acest loc binecuvintat pentru vindecare si evolutie spirituala. Ildiko-Cluj


Astept cu drag sa mergem impreuna in acest loc miraculous pentru evolutie, transformare, vindecare personala, si a planetei.

Efectuarea acestui pelerinaj mi-a fost ceruta direct de catre Maica Domnului si face parte din misiunea mea de viata, asa ca va rog sa ma ajutati la transmiterea informatiei prietenilor vostri si in alte grupuri spirituale pentru a ajunge in mainile tuturor celor pe care sufletul ii cheama in aceasta experienta de transformare.

Va astept cu iubire si bucurie pe acest drum binecuvantat si plin de miracole!

Daniela Lucia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu