Mesajul Luminii - Octombrie 2012



Povestea Soimilor

Un imparat a primit doi soimi.

Unul a fost antrenat, iar despre celalalt i s-a spus ca refuza sa se dezlipeasca de creanga pe care statea. Unul dintre slujitori trebuia sa se catere in fiecare zi in copac sa-i duca de mancare.

Dupa ce imparatul a incercat in fel si chip fara succes sa faca soimul sa zboare de pe creanga, un batran intelept s-a oferit sa-l ajute si, a doua zi cand s-a trezit, imparatul a vazut soimul zburand de colo-colo:

- Cum ai facut? – l-a intrebat imparatul pe batran,
- A fost foarte simplu. Nu a trebuit decat sa ii tai craca de sub picioare.


Dragii mei,

Am inceput cu aceasta poveste pentru ca intr-un fel asa a decurs si plecarea noastra in pelerinaj pe Camino.  Am plecat avantandu-ne in necunoscut fara a sti multe despre drum, din dorinta de a nu ne lasa speriati de dificultatile lui.

Drumul ne-a primit ca pe toti ceiallti pelerini cu bratele deschise, cu energii vindecatoare si ne-a daruit tot ceea ce ne era necesar.

Apostolul Iacob si energiile drumului ne-au daruit fiecaruia dintre noi mesaje, vise, intamplari, miracole si situatii speciale personalizate pentru vindecare si crestere spirituala. Datorita lor am invatat despre noi insine, despre nevoile proprii, despre ritmul personal si despre lumea in care ne aflam.

Ne-am intors acasa transformati, imbogatiti, dar mai ales conectati la bucuria cea adevarata – la bucuria suprema de a trai simplu VIATA. Sunt multe inca de spus despre pelerinajul nostru pe acest drum sacru dar pentru acum aleg sa inchei aici cu  cuvintele Sfantului si iubirea lui pentru noi toti:

Pelerini dragi si vietuitori ai planetei:

Calatori ai drumului – va multumesc ca m-ati vizitat.

Drumul meu este drum de iubire si vindecare si este imbogatit de prezenta fiecaruia dintre voi.  Invatatura mea este simpla si valabila pentru fiecare suflet omenesc.

Folositi ce si cat aveti nevoie. Drumul va sustine si va poarta. Cereti si veti primi. Incredintati-va si lumina este cu voi. Viata va imbratiseaza. Viata va binecuvanteaza.

Eu sunt mereu cu voi aici si pe toate drumurile vietii.

Iacob - Apostolul Pelerin


In afara pelerinajului am avut si bucuria de a ma intalni cu o parte dintre voi in sedinte particulare dar si in cadrul cursului de vindecarea fricilor si cresterea increderii de sine.

Am lucrat cu meditatii si exercitii variate de constientizare si vindecare a fricilor, am desenat mandale – plantand semintele noilor inceputuri de viata si multe altele.

Am incheiat cursul, cu primirea de initieri si noi daruri divine de ascensiune si armonizare a fiintei noastre si am fost conectati la viitor.

Ceea ce am vazut si am trait cu totii a fost inaltator – o zona a pacii divine si a raiului pe pamant in care toti ne indeplineam cu usurinta si bucurie misiunea personala.

Continuam seria de meditatii lunare de deschidere de portal, de manifestare si de iubire de sine si ii invit pe toti cei interesati de participare sa imi scrie.

Va doresc o revarsare de binecuvantari divine  in viata voastra

Daniela Lucia

http://mesajulluminii.ro/
http://mesajul-luminii.blogspot.com/
http://www.facebook.com/DanielaLuciaNistor
http://www.facebook.com/PelerinajeleLuminiiRO





NOTA: Cei care doresc sa foloseasca materialele din acest Newsletter o pot face, dar ii rog sa precizeze sursa lor, numele meu si site-ul www.MesajulLuminii.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu